Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

ΚΟΥΓΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΠΕΟΥ

Αρχικά ο Αλέξης Κούγιας έκανε εισαγωγή πριν από τις αποκαλύψεις:

Υπάρχει ένα κύκλωμα που προκαθορίζει ποιες ομάδες θα ανέβουν από τη Γ' στη Β' από την Β' στην Α', ανέφερα λεπτομέρειες για την Ηλιούπολη, για τον Γιώργο Τσακογιάννη και τις ενέργειές του.

Πέρυσι έκανα καταγγελίες ότι οριζόντουσαν από την ΚΕΔ κυρίως Αθηναίοι διαιτητές που μας κατακρεουργούσαν. Φέτος, ζητήσαμε να μη μας σφυρίζουν Αθηναίοι διαιτητές και τώρα την Κυριακή θα μας σφυρίξει Αθηναίος διαιτητής. Είναι ένα μήνυμα.

«Ο Αχιλλέας Μπέος και οι άγνωστοι συνεργοί του μπορούν να ορίζουν όποιον διαιτητή θέλουν, ακόμη και στη Σούπερ Λίγκα. Προκύπτει πως ο Αχιλλέας Μπέος έκανε απόπειρα διαιτησίας στο διαιτητή Δαλούκα. Ότι πριν από τον αγώνα Μακάμπι-Ολυμπιακός προσπάθησε στην Ιταλία να πλησιάσει το διαιτητή. Διηγείται ο Αχιλλέας Μπέος ότι τον διαιτητή Δαλούκα πλησίασε ο κύριος Μαρινάκης, του πρόσφερε 200.000 ευρώ, δεν το έκανε, αλλά έδωσε το λόγο της τιμής του ότι θα τον πλησιάσει.

Μετά το ματς Μακάμπι-Ολυμπιακός ο κ. Μπέος συνάντησε τον κ. Δαλούκα, διηγείται τι του είπε με εκφράσεις χυδαίες και το αμέσως επόμενο κομμάτι αφορά τι προηγήθηκε, πώς ο Μπέος είπε στο Δαλούκα ότι έχει τη δυνατότητα να τον βάλει να σφυρίξει, ότι θέλει από αυτόν πριν τον βάλει να σφυρίξει, ότι θα υποσχεθεί να παίξει 52-48 υπέρ του Άρη με τον Παναθηναϊκό. Διηγείται τι έκανε στο ημίχρονο αυτού του αγώνα στο κινητό του κ. Δαλούκα».

«Δεν είμαι υπηρέτης κανενός ξένου συμφέροντος. Είχα να δω δέκα χρόνια τον κύριο Πατέρα. Είμαι περήφανος και αυτοδημιούργητος άνθρωπος κι έχω χάσει πολλά χρήματα. Όμως ήταν τύχη για μένα να μου ανατεθεί η υπεράσπιση του Δαλούκα, γιατί αλλιώς δεν θα έρχονταν οι κασέτες αυτές στα χέρια μου. Αμέσως μόλις μου έστειλαν τις κασέτες, το μυαλό μου πήγε στο Νικόλα Πατέρα. Νόμιζα πως με επέλεξε για να τις βγάλω στη δημοσιότητα. Μόλις ήρθαν οι κασέτες, ήρθαν και τις παρέλαβαν στο γραφείο μου τρεις συνεργάτες, επικοινώνησα και μίλησα με τον Νικόλα Πατέρα. Αιφνιδιάστηκε. Έδειξε μία ειλικρινή έκπληξη. Του είπα να τις ακούσουμε μαζί, γιατί εγώ μόνος μου δεν μπορώ να σηκώσω αυτό το βάρος. Τις ακούσαμε και τον κάλεσα ως πρώην πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας και του ΠΑΟ να μιλήσει σε συνέντευξη Τύπου. Η συμπεριφορά του τις επόμενες μέρες με απογοήτευσε γιατί δεν έκανε τίποτα».

«Πήγα στον κύριο Πιλάβιο. Κι εκεί όμως δεν έγινε τίποτα. Είχα αποφασίσει να κάνω σήμερα αυτή τη συνέντευξη και σήμερα την κάνω. Για το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι ήττα να το κάνει αυτό ο πρόεδρος της Παναχαϊκής και να μην το κάνει ο πρόεδρος της ΕΠΟ ή ο πρώην πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας και της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Η Παναχαϊκή είναι η μόνη ομάδα χωρίς χορηγία της Σούπερ Λίγκας».
«Βαγγέλη ψάξου»
Στη συνέχεια ο Αλέξης Κούγιας ξεκίνησε να αποκαλύπτει το περιεχόμενο της πρώτης κασέτας κάνει αναφορά στο θέμα Ισραήλ-Μπέος:
«Το είπε το παραδέχεται ο Δαλούκας και μίλησαν με αυτόν και συμφώνησαν με αυτά. Εγώ εκείνη την εποχή ήμουν στην Ιταλία με την ομάδα (Ολυμπιακός Βόλου) και με παίρνει τηλ. πριν από το περιστατικό και του λέω έχω δύο-τρεις ανθρώπους μήπως βρούμε άκρη (για τον Ιταλό διαιτητή του επαναληπτικού στο Ισραήλ). Μου λένε είναι νέος διαιτητής που θέλει να κάνει καριέρα, δεν υπάρχει τίποτα από εδώ, άρα Βαγγέλη ψάξου. Ξέχασε το, ψάξ' το μόνος σου.
Την Τετάρτη το βράδυ με παίρνει τηλέφωνο τρελαμένος. Μου λέει θα σου πω. Αυτό με τον Δαλούκα. Τρελάθηκα. Του λέω, Βαγγέλη από πού και ως πού; Σκέφτεσαι να μη σε έπαιρνα; Θέλω να σε δω ... Τι μαλακία έχεις κάνει; Πάω στο Βόλο. Το μ.... δεν πήρε τα λεφτά. Του λέω τελειώσαμε. Δε θέλω καλημέρα. Ξέρω πώς χειρίζονται τα πράγματα. Ξέρεις τι θα έλεγα στον Βαγγέλη. Δώσ' του τα 200.000».
Στη δεύτερη κασέτα γίνεται αναφορά για το παιχνίδι Άρης-Παναθηναϊκός:

«Toυ λέω αν είναι να βγει ο Κάκος εκει πάνω βάλε μου τον Δαλούκα, ο οποίος Δαλούκας θα παίξει 52-48 Άρη. Τα σπόρια θα τα δώσει στον Άρη.

Τον παίρνω τηλέφωνο εγώ. Του λέω πρόσεξε. Σε παίρνω τηλέφωνο για ένα συγκεκριμένο πράγμα. Εάν θα μπεις εκεί, θα βοηθήσεις; Πρόσεξε, δεν θέλω να κάνεις έγκλημα. Να βοηθήσεις. Θα βοηθήσεις;

Μου λέει, ό,τι μου πεις. Του λέω, πρόσεχε γιατί θα γίνει της πουτ... Και δεν θέλω να είμαι εγώ στη μέση. Να μην εκτεθώ. Μου λέει προχώρα. Μου λέει για τα... Θα το κανονίσω αυτό αν όλα πάνε καλά.

Μπροστά στη γυναίκα του, του λέω φεύγεις για τη Θεσσαλονίκη. Πρόσεξε καλά. Και πάει πάνω. Βλέπω το πέναλτι στην τηλεόραση. Τον παίρνω στο ημίχρονο. Το έχει κλειστό. Τον ξαναπαίρνω, το έχει ανοιχτό δεν απαντά. Και τον πήρα μετά το βράδυ. Τότε του είπα ότι γαμ... του Δαλούκα.

Ότι είσαι μουν...ο! Άρα λοιπόν είσαι διπρόσωπος. Όταν τον πήρα στην Πολωνία και του είπα πρόσεχε, θα βγεις να βοηθήσεις;

Μη με εκθέσεις, γιατί τότε θα έρθουν Ρώσοι, Βούλγαροι, Ρουμάνοι και δεν θα μπορώ να τους ελέγξω. Τον ρώτησα αν θέλεις να παίξεις. Του είπα πρόσεχε, θα έρθει κόσμος που δεν μπορώ να ελέγξω. Και μη μου λες μετά να μπω ή να μην μπω μπροστά».

Τέλος, ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του ανέφερε: «Σήμερα μετά από καιρό εμφανίστηκε ο κ. Δαλούκας. Είχε κάνει αίτημα στην ασφάλεια να τον προστατεύσουν. Σήμερα καταλαβαίνετε τι ήθελε να πει ο Αχιλλέας Μπέος».

«Δεν δέχτηκα απειλές. Μέχρι τα ξημερώματα σημαντικοί άνθρωποι από το χώρο του ποδοσφαίρου έκαναν τα πάντα για να μη δώσω αυτή τη συνέντευξη Τύπου. Η δικαιοσύνη θα αξιοποιήσει τα στοιχεία. Γίνεται ανάκριση, είναι μυστική κι ελπίζω να αξιοποιηθεί».

«Η κασέτα δεν ακούγεται, αλλά το έγγραφο είναι έγγραφο και στα δικαστήρια κατατίθεται έτσι. Αν με μηνύσει ο κ. Μπέος, έχω το δικαίωμα να προσφέρω την κασέτα στο δικαστήριο για να ακουστεί. Θα ανατριχιάσετε με αυτά που λέει ο κύριος Μπέος. Το έγγραφο που σας μοιράζω λαμβάνεται υπόψη συνδυαστικά με άλλα στοιχεία στα δικαστήρια».
«Έκκληση στον πρωθυπουργό»
Τέλος, κλείνοντας ο Αλέξης Κούγιας έκανε έκκληση: «Κάνω μια έκκληση. Δεν θα υπάρξει άλλη τέτοια στιγμή. Κάνω έκκληση στον πρόεδρο της Κυβέρνησης που είναι Αχαιός, να το πάρει προσωπικά το θέμα. Το ποδόσφαιρο είναι το τελευταίο μεγάλο λαϊκό κίνημα. Βρίσκεται στα χέρια κακοποιών πολλά χρόνια. Από το 1996. Οι άνθρωποι αυτοί πουλάνε προστασία. Επιτυχημένος πια στην Ελλάδα είναι ο κακοποιός, αυτός που δεν έχει δουλειά, που σκέφτεται μόνο τον εαυτό του κι εξασφαλίζει την ατιμωρησία. Πουλάνε προστασία σε αυτόν που τους χρησιμοποιεί, τον παγιδεύουν και τον εκβιάζουν. Αυτό έχει πάθει κατά την άποψή μου και ο κύριος Μαρινάκης. Θέλω να πιστεύω πως δεν θα το πάθει και ο κύριος Πιλάβιος. Σε πέντε λεπτά από τώρα δεν πρέπει να υπάρχει η ΚΕΔ που ορίζει τους διαιτητές που θέλει ο Μπέος ή η παρέα του. Εγώ κατέθεσα κι έδωσα τις κασέτες. Ο ρόλος μου τελείωσε και δεν πρόκειται να ξαναμιλήσω για το θέμα».
«Τέλος στις δικαιολογίες»
Ο Αλέξης Κούγιας μίλησε και στον Nova Sport FM 94,6 για την συγκεκριμένη υπόθεση. Μεταξύ άλλων σχολίασε πως οι δικαιολογίες έχουν τελειώσει και πως ο Σοφοκλής Πιλάβιος θα πρέπει να βγει μπροστά και να πάρει θέση. Πιο αναλυτικά είπε για:
-τις πιέσεις που δέχτηκε για να μην μιλήσει:

«Δέχτηκα πιέσεις όχι μόνο από σημαντικά άτομα του ποδοσφαίρου, αλλά και του επιχειρηματικού κόσμου. Δεν ξέρω πραγματικά γιατί. Νομίζω ότι πολλοί θα ήθελαν, τουλάχιστον σε αυτό το στάδιο, να μην εμπλακεί το όνομα του Βαγγέλη Μαρινάκη. Αυτή είναι η μόνη εξήγηση. Γι’ αυτό είπα πως είναι σημαντικό και γι’ αυτό το λόγο επέλεξα να το δημοσιοποιήσω».

- τον τρόπο λειτουργίας του κυκλώματος που καταγγέλλει:

«Πρέπει καταλάβει ο εκάστοτε Μαρινάκης, ο εκάστοτε Πατέρας, ο εκάστοτε Κόκκαλης και ο εκάστοτε Βαρδινογιάννης ότι αυτά τα πρόσωπα το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι σε εκμεταλλευτούν, να σε πουλήσουν προστασία και στο τέλος να σε οδηγήσουν στην οικονομική ή και κοινωνική καταστροφή. Η πελατεία του Μπέου είναι οι νεόπλουτοι που θέλουν να ανεβάσουν τις ομάδες τους. Αυτοί χαλάνε το ποδόσφαιρο. Κι εκτός αυτών, αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν το δικό τους παιχνίδι στο στοίχημα. Όταν λέει ο Μπέος ‘είναι κόσμος που δεν μπορώ να τον ελέγξω’, είναι το στοίχημα.
Αυτοί περίμεναν ένα αποτέλεσμα. Αυτοί λένε στον κάθε Μαρινάκη, Πατέρα, Παππά, Μπατατούδη ή Κοντομηνά το εξής: σου λένε ‘σου εξασφαλίζουμε προστασία. Το αφήνουμε να φαίνεται, τα κάνουμε όλα μαζί. Εσείς οι άλλοι πάρτε το μήνυμα και περάστε από το ταμείο’. Εκεί πληρώνει η Παναχαϊκή το μάρμαρο. Αυτοί έχουν σαν νοοτροπία είτε να δωροδοκούν είτε να απειλούν. Δεν διστάζουν να το κάνουν μπροστά και στη γυναίκα του άλλου».

- τις συνομιλίες που αποκαλύφτηκαν:

«Η άποψή μου είναι πως πρόκειται για τετ-α-τετ συζήτηση κι αυτό μου είπαν οι ειδικοί στους οποίους απευθύνθηκα. Δεν ήθελα κι εγώ να πέσω θύμα. Είναι σαφές πως πρόκειται για τον Μπέο, από τις εκφράσεις. Σίγουρα δεν είναι τηλεφωνική συνομιλία.
Σε κάποιον έχει εμπιστοσύνη, που προφανώς είναι του κυκλώματος και τα λένε μαζί. Στην αρχή νόμιζα πως είναι ο Πατέρας που τον γράφει, αλλά στη συνέχεια κατάλαβα πως πρέπει να είναι άνθρωπος του στενού του περιβάλλοντος. Ο Μπέος ξέρει. Δεν θα κάνω κρίση για τον κύριο Πατέρα. Υπάρχουν άνθρωποι που είναι διαφορετικής άποψης για το ποδόσφαιρο».

- τις ενέργειες που πρέπει να κάνει η δικαιοσύνη:

«Στον κύριο Πιλάβιο έχω εκτίμηση και δεν την έχω χάσει ακόμη. Από σήμερα τελειώνουν οι δικαιολογίες. Όταν ακούς τον Μπέο να λέει ότι μπορούμε να βάλουμε ή τον Κάκο ή τον Δαλούκα, θα σε βάλω, θα σου κανονίσω το χαρτζιλίκι σου και το ένα και το άλλο, καταλαβαίνεις ότι η ΚΕΔ είναι υποχείριο του συστήματος. Πρέπει σήμερα ο κύριος Πιλάβιος να τοποθετηθεί. Η ΕΠΟ θα πρέπει αύριο το πρωί να κινήσει πειθαρχική διαδικασία κατά όλων των εμπλεκομένων.
Όπως έγινε στην Ιταλία. Το προβλέπει το καταστατικό της. Πρέπει να ξεκινήσει έρευνα. Για πρώτη φορά στα χρονικά της ελληνικής δικαιοσύνης δημιουργήθηκε υπηρεσία οικονομικού εγκλήματος. Σε αυτή άρχισαν να υπηρετούν 4-5 εισαγγελείς, που ερευνούσαν διάφορες υποθέσεις, αλλά ήδη έχει αυξηθεί ο αριθμός των εισαγγελέων. Για αυτή την υπόθεση θα γίνει ξεχωριστεί δικογραφία».

- το πώς βρέθηκαν στην κατοχή του οι κασέτες:

«Οι κασέτες μού ήρθαν με ανώνυμο φάκελο και τις άκουσα με τον κύριο Πατέρα. Το αποκάλυψα κατόπιν συνεννόησης μαζί του».

- τη συμμετοχή του διαιτητή Δαλούκα:

«Ο κ. Δαλούκας για μένα πρέπει να βγει και να μιλήσει άμεσα, αλλά και να τον καλέσει άμεσα η δικαιοσύνη. Δεν μπορώ να αποκαλύψω οτιδήποτε έχει να κάνει με τη σχέση την επαγγελματική σχέση που είχα με τον κ. Δαλούκα.
Όμως για να παραιτηθώ από την υπεράσπισή του αυτά που έμαθα με εξόργισαν και με σοκάρισαν. Κι αμέσως μετά ήρθαν στην κατοχή μου αυτές οι κασέτες».

- τις νομικές προεκτάσεις της υπόθεσης:

«Όλοι αυτοί, από τον κύριο Μαρινάκη μέχρι τον τελευταίο της ΚΕΔ θα πρέπει αύριο να κάνουν μηνύσεις στον Μπέο. Αυτός τα ισχυριζόταν ενώπιον τρίτου. Αν ήταν αλήθεια, δεν μπορούν να του κάνουν αγωγές, αν είναι ψέματα, πρέπει να του κάνουν μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση. Αν παρουσίαζα την κασέτα, θα μπορούσε να μιλά κάποιος ακόμη και για κακουργηματική πράξη. Ο νόμος λέει πως έχεις το δικαίωμα να δημοσιοποιήσεις ό,τι έχεις ακούσει σε μια κασέτα και να το καταθέσεις. Αυτό έκανα κι εγώ.
Αυτός που έχει πέσει θύμα υποκλοπής, αν ισχυρίζεται πως αυτά είναι ψέματα, μπορεί να σε μηνύσει. Τότε εσύ έχεις δικαίωμα στο δικαστήριο να χρησιμοποιήσεις την κασέτα. Εγώ περιμένω να με μηνύσει ο κύριος Μπέος. Έμαθα πως θα δώσει συνέντευξη Τύπου. Ελπίζω να βοηθήσει στην αποκάλυψη της αλήθειας. Για μένα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Όποιος έχει τον κοινό νου, καταλαβαίνει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου